#63

JARKKO JYLHÄ

Drifting Pro

Toyota Chaser jzx100

Bio

Ikä
28

Pituus
180

Paino
92

Postitoimipaikka
Puuppola

Maa
Suomi

Auto

Valmistaja
Toyota

Malli
Chaser

Mallitarkenne
jzx100

Alustasarja
bc

Muutokset
SPEKSIT: MOOTTORI: 1JZ-GTE VVT-i, porattu 2,6-litraiseksi, CP:n custom männät, Spool 1JZ Drag Pro I -kiertokanget, ARP pultit läpi moottorin, King laakerit, PHR nokkapyörät, Fluidamper Steel Internally Balanced damper, Supertech 60 lb venttiilijouset ja Ti Retainerkit, Supertech venttiiliohjurit, BC Stage 2 nokka-akselit (264°), avarrettu ja hiukan laskettu kansi, Yaris paininkupit, Fuse RST -pakosarja, KKD imusarja, Corveten 90 mm sähköinen kaasuläppä, 1500 cc suuttimet, Garrett GTX3576R Gen 2 -ahdin Tialin RST-pakopesällä, Turbosmart FPR2000 - bensanpaineensäädin, Turbosmart 45 mm Hypergate -hukkaportti, AEM 400 l/h - polttoainepumppu, Walbro 450 -siirtopumppu, Tomein loiskelevyt öljypohjassa, Ecumaster Black -moottorinohjaus VOIMANSIIRTO: Clutch Masters 850 series kaksilevyinen kytkin, Samsonas RS90 -vaihteisto, 1350 Series -osilla rakennettu 3" kaksiosainen kardaani, Tomei 2way -lukkoperä 3,9 välityksellä ja vahvemmilla välitysrattailla. ALUSTA: BC Racing tolpat, FIGS Proangles lock kit, koko alusta käyty läpi ja heikot paikat vahvistettu. JARRUT: Edessä 320 mm kelluvat Wilwoodin levyt sekä kuusimäntäiset Wilwoodin jarrusatulat. Takana uritettu vakiokokoinen levy ja vakio jarrusatula sekä käsijarrulle nelimäntäinen Wilwoodin satula. Pääsylinterit Alconin tekeleet OBP:n pedalboxissa. VANTEET JA RENKAAT: 59° North Wheels D-004, edessä 9,5x18" ja takana 11x18". Renkaina Sailunin semisliksit, edessä 235/40R18 ja takana 265/35R18 KORIMUUTOKSET: Lasikuitua perä, helmat, takaovet, etuovet, konepelti, etulokarit sekä etupuskuri. Polykarbonaattia kaikki muut lasit paitsi tuulilasi. Koko auto on vahvikehitsattu kauttaaltaan. SISUSTA: Bride Zeta 3 siniset penkit, Takatan 3" mustat vyöt, turvakaaret, 7" Ecumaster ADU dash, Ecumasterin CAN-näppämistö ja kaksi PMU:ta, Eberspächer- sisätilanpuhallin, billet käsijarrukahva, ohjaus muutettu vasemmalle, Nissan Silvia S15 nukattu lasikuituinen LHD-kojelauta, Stilo Bluetooth -kypäräpuhelinyksikkö, T&E Vertex Labyrinth -ratti, Ecumasterin sähköinen päävirtakatkaisija.

Moottori

Turbo
Kyllä

Teho
600

Vääntö
600

Käyttövoima
E85

Ilokaasu
Ei

Renkaat

Renkaiden valmistaja
Sailun

Renkaiden malli
265

Renkaiden koko
265/35/18

Sponsorit

Kuljetus ja muutto O.Jylhä Oy, Koneurakointi J-M Kinnunen Oy, EW, kuutoskoneet, vilkkis weldings oy, 59north wheel

Mitä voit tarjota yhteistyökumppaneille

Mainostusta videoilla sekä kuvissa ja kalustossa. Elämyksiä ja hauskanpitoa.

Uran huippuhetket

5vuoden rakentamisen jälkeen kun pääsi vihdoin ja viimein ajamaan :)

Saavutuksia

Virtuaali driftingin puolella kisa voitto ja palkintopalli sijoituksia.

Tavoitteet

Kehittyä tasaisesti paremmaksi kuljettajaksi. Sekä parantaa tiimiä sekä autoa.